nihangktg Kızlar iyi akşamlar 14 aylık bi oğlum var 7 aylıkken Emmeyi kesti sütümde daha sonra gelmedi zaten ama dün sağ göğsümden resmen süt damladı neden olabilir acaba yaşayan varmı normalmi
Betelgeuse_ nihangktg normal olduğunu sanmıyorum. Doktora gidip bir kan verin hormonlariniz bozulmuş olabilir. Prolaktin hormonunuz yükselmistir belki de