Kızlar bir hafta önce uyku eğitimi vermeye başlamıştım. Sallamak dışında uyumayan saatlerce kendini sallatan yarım saatte bir uyanan emmeyen emzik almayan 1 yaş bebeğimi yatağına koyup pışpışla uyutmaya çalışıyorum. Bir haftadır bu şekilde uyuyor uyuması bir saat sürüyor. İlk yarım saat oynuyor gülüyor konuşuyor falan son yarım saat çıldırıyor kendini yatağa atıp atıp ağlıyor ben hep yanındayım tabi bu sırada park beşikte yatıyor kenarından elimi uzatıp okşuyorum seviyorum konuşuyorum öpüyorum ayağa kalktıkça çok fena ağlarsa alıp bi odada dolandırıp geri koyuyorum. Bu şekilde uyuyor ama bu uyuma süresinin kısalması ya da kolaylaşması gerekmiyor muydu gittikçe. Hiçbir yol alamadığımı düşünüyorum umudumu kaybetmeye başladım lütfen akıl verir misiniz