elifc1234 pasaklisinkukuli tuvalet sıkıntısı olmasa güzel gerçekten de tuvalet olayı beni itiyor o yüzden elbise daha kullanışlı geliyor bana da😂
[silindi] pasaklisinkukuli İvet. Hamileyken aldığım iki tulum var. Hala giyerim. Kot tulum da severim 🤗
pasaklisinkukuli cokbilmismom ne olcak kız pek dışarda wcye gitmem ama cıkarıp toplamak da zor değil 😁
Laydaren pasaklisinkukuli ben tulum çok seviyorum ama kendime hiç yakıştırmıyorum. Bir kez öyle aldım, hevesimi de aldım. Sonra bitirdim :)
TulayGeriDon pasaklisinkukuli ya seviyorum hatta kendime yakıştırıyorum da. Ama en son hamileyken giyiyordum. Doğum yapınca da arkadaşıma verdim tulumları. İyi hatırlattın alayım ben kendime tulum 😁