Asel06_ ben temizlik yaparken daha taşınmak için farkettim kapı öğününe süt koymulkar dairenin içsin diye
Pire bit basar, kapıyı açsam içeri girse
Korkuyorum ( zarar vermem asla ) ve çocuklarımın kedi köpek alerjisi var
Gruba yazdım apartmanın
Saygı duyuyorum ama bu bu sebeplerden dolayı doğru bulmuyorum. Rica ediyorum isteyen bina dışında beslesin yada evine alsın
Meğer rahatsız olan çokmuş
Herkes anı fikirde olunca bi daha yapılmadı
Ki apartman sidik kokuyordu
Kesi gidince konu gitti dediler