miraymomy benim de bu ay gecikti adetim iki kere test yaptım negatifti silik çizgi bile asla uoktu bende sağlık ocağına gittim test yaptırdım onda da negatif sonra kadın doğuma gittim yumurtalığımds ufak bir kist çıktı bu düzensizlik yapmış olabilir dedi bir kere olması sıkıntı değil ama sürekli oluyorsa sıkıntı dedi bu adet gecikmesi için, duphaston hap verdi bunu kullan adet olunca gel kistin durumuna bakalım dedi