Boşandığım için ve uzaklaştırma aldığım için annemin evinin yakınına farklı bir şehire taşındım. Oğlum ana sınıfına gidiyordu şimdi buradaki okula nakil yaptırcam ama kota dolu diyorlar çocuğu almıyorlar.diger okullar da çok aşırı uzakta . Yakında tek bir okul var. Yapılabilecek bir şey yokmudur. Ben çalışacağım için çocuk da okulu çok seviyor okula devam etmesini istiyorum zaten taşınıyoruz diye okula bidaha giremeyeceğini düşündü çok üzüldü. Şimdi 1 hafta tatil vardı vermek istiyorum okula almıyorlar ne yapabilirim bu durumda çok üzülüyorum onun için 😢😢😟