Merhaba güzel anneler size birşey sormak istiyorum çünkü merak ediyorum benim üst kat komşumun oğlu 3 yaşında ve öyle bir öfke krizine giriyorki özellikle sabahları ve geceleri yada sabaha karşı ve çocuğu sakinleştirmek mümkün değil annesi öyle demişti aşırı bağırma ve ayaklarını yere pat pat vurma ve uzun sürüyor normal mi bu kadar merak ettim