kuzeymommmm Bebeğime biberonla süt verirken boğazına kaçıyor herkeste içiyor bende böyle oluyor ben hiç iyi bi anne olamadım
meayay kuzeymommmm henüz çok yeni annesiniz ve lohusa psikolojisi yaşıyorsunuz böyle düşünmeniz çok normal. Sakın moralinizi bozmayın siz çok iyi bir annesiniz hepimiz aynı yollardan geçiyoruz bu günler geçecek bu düşünceler de geçecek
gg3848 kuzeymommmm kızımın altını değiştirirken bir anda her yerime kaka yaptı oturup saatlerce ağladım bunu bile beceremiyorum diye 😂 kızım daha 2 aylık ama şimdiden alıştık birbirimize merak etme alışacaksın her bebek için en iyi bakıcı annesi bunu unutma kendine haksızlık etme 🌸
3kedili2bebekli kuzeymommmm sadece sizde böyle oluyorsa belki de bebeğiniz sizin kucaginizda olduğu için sizden gelen kokuyu alıp heyecan ve mutlulukla içtiği için olabilir mi acaba neden 8 günde böyle bir kanıya vardiniz ki benim bebeklerim 1 yaşında hala su bile icseler kaçar bogazlarina çok normal bir şey üzmeyin kendinizi böyle şeylere sağlıkla büyütün inşallah ❤️
asli08 Canim benim benim 2.5 aylik surekli kaçıyor boğazıma benim oğlum çok çekiyor ama ondan bence sakın öyle düşünme her annenin başına geliyor çünkü biberonla verirken dikmemeye çalış indir surekli çok cekemesin
cicekcimm kuzeymommmm 8 aylık olacak Allah nasip ederse inşallah ve hala öyle bebeğim bazen.. Bunlar normal şeyler en ufak şeyde yetemiyorum psikolojisine girersen nu bebeğine de yansır. Yapma yazık günah size
dlntkesn kuzeymommmm o nasıl kelime her anne ve her bebek kendine özeldir benimde bebeğim emerken süt genzine kaçıyor onlar çok küçük ve savunmasız dünyaya alışmaya çalışıyorlar lütfen bebeğini bol bol kokla ve konuş onunla ikinşzde çok rahatkayacaksınız. Hepimiz missss gibi de anneyiz valla hiç kötü düşünmeyin 🤍🤍🤍🫶🏼🫶🏼🫶🏼
atarepla 3 aylık bebişim de sürekli kaçırır boğazına. Çünkü heyecan yapıyor çok acıkmışsa. Sizin de kokunuzu duyunca heyecan yapıyordur ondan kaçırıyordur :)