9793selaam Kızlar iki yıllık çocuk gelisimi örgün okudum atama olur mu sizce. ? Hangi bölümlere oluyor ? Atanan var mı aranızda? Nerlere ataniliyor acaba
Hkgi 9793selaam atamayı bilmiyorum ama özellerde çalışma imkanı iyi . Hele ki her mahallede kreşin olduğu şu dönemde rahat iş imkanı oluyor
1anneem 9793selaam bende burda bekleyeyım cocuk gelısımı on lısans mezunuyum destek personelı cocuk bakıcısı olarak atama oluyo bı sanırım
9793selaam Hkgi maaşı çok düşük kız asgari ucret bile vermiyorlar bende şehirde yaşıyorum ama başvuruyorm hiç almiyorslr kaç senedir ya