Bebeğim iki aylık oldu. İkinci aya girmeden sık kaka yapmaları azalmıştı. şimdi günde bir iki defa yapıyor bazen hiç yapmıyor. Anne sütü alıyor kabız değil hatta çok sulu normal mi böyle olması aşırı ıkınıyor bazen karnı gurul gurul neden böyle oluyor bu şekilde olan var mı ?