Tusa_ Hiç böyle olmazdı kızım 5 aylık bu zamana kadar hep emdi 2 gündür memeyi emiyo emiyo ama yutkunmuyo 1 dk falan sanırım hızlıca çekiyo sonra memeyi çekiştiriyo uzatıyo süt gelmeye başlıyo yutkunmaya başlıyo şaşırdım neden olur böyle bişey
Aseldurumom_ Tusa_ artik normal canim o aylardan sonra eskisi gibi bol bol gelmiyor sütumuz o yuzden 6. Aydan sonra ek gidaya baslatiyor dotorlar kizim 10 aylik olcak senin ayindan beri oyleyiz bizde endise etme hatta once ben sıkar bakarim bazen gelmez ama o emmeye basladigi an gelir🙈
Meri-Mel Tusa_ Regl dönemi ,üzüntü stres kaygı dönemi bir de eğer grip gibi iştah kapanan rahatsızlıklarda benim sütüm de gidiyordu Maraş depreminde hatta 3 gün kesilmişti 😞
Tusa_ Meri-Mel evet bu 2-3 gündür çok üzüldüm sanırım o yüzden oldu bebeğim 2 gece çok ağladı çığlık atarak canı yanıyordu o arada eşim bana bağırdı oda korktuğu için tabi bende aşırı üzüldüm hatta bugün çok ağladım istemsiz olarak içime yer etti sanırım eşimin bağırması birde bebeğim öyle ağlıyoken içim çok yandı nasıl düzelir acaba önerin var mı
Tusa_ Aseldurumom_ aa öyle mi bende üzüldüğüm için etkilendi diye düşündüm önceden fazla fazla gelirdi tek memeyi bitiremeden doyardı şimdi ikisinide veriyorum çekiştiriyo doymadığı için
Tusa_ Ardenaden Geceleri artık uzun süre emmiyor o zaman baya doluyo hemen geliyo ama gündüz sanki kesildi ne yapmak gerekiyor yavaştan ek gıdaya mı geçmeliyim acaba
Meri-Mel Tusa_ Hayır size niye bağırıyor o bağıran umugunu var ya neyse zaten bebeğin hasta bir de azar mi çekiyor beyefendi
Aseldurumom_ Tusa_ ek gida icin erken canim 6 ay bitiminde basladik biz suan cok iyi ilerliyoruz zaten 7. Aya kadae tadim olcak zaten vereceklerin onu doyurmaz kilosu ayina uygunsa hic dert etme canim komsum
Ardenaden Tusa_ tadimlara basla cunku zaten yemiyorlar hemen alisa dursun.gunduz aktif emdigi icn hemen gelmiyor biraz cekmesi lazm ki vucut anlik sut uretiyir
Tusa_ Aseldurumom_ bilmiyorum ki kilosu bu aralar artmadı hiç bu zamana kadar hızlı kilo alıyodu şuanda 6.400 kilosu az kaldı biraz erken doğmuştu 2400 kiloydu iyi mi doktor bişey demedi az kalmış diye
Tusa_ Meri-Mel inan bende neler düşündüm dedim bana destek olması gereken yerde daha çok üzdü o babasıysa bende annesiyim tamam oda üzülüyor ama ben daha çok üzülüyorum sonuçta anne bebek arasında çok farklı bir bağ var sonradan çok pişman oldu ama iş işten geçti kalbim çok kırıldı hala da çok kırık
Meri-Mel Tusa_ Üzme kendini canım hep önceliğin sen ve bebek olsun suyu arttir olmadı eczaneden bestlak damla al o ise yaramıştı bende
Tusa_ Meri-Mel eğer düzelmezse öyle yapıcam üzmemeye çalışıyorum bakalım zamanla geçer diye düşünüyorum