teachermom5 Doktorum kendini kasma her şeyi ye dedi ama ben korkuyorum bebeğim çok fazla gaz cıkarıykr 20 günlük normal mi bagırsaklarından ses geliyo ishal olmuş gibi ama değil
sgs Valla bacim benim bebemde kolikti gazdan catlayana kadar ağlardı o kadar dikkat etmeme ragmen kimyon rezene caylarina rağmen kızımın 4 ay gaz ve koliklik sorunuyla çabaladım. Yani abarati olmayacak şekilde yiyebilirsin herşeyden diye düşünüyorum.