Arkadaşlar merhaba.
Oğlum geçen sene 2 yaşında iken kışın 7 8 kere acillik olduk. Hatta 5 gün hastanede yattı birtanesinde. Hastalıkla birlikte nefes darlığı yaşıyor. En ufak bi soğuk algınlığında ciğerleri doluyordu. Doktorlar alerjik olduğunu büyüdükçe gececegini söylediler. Bu yaz hic boyle bir şey yasamadi. Şimdi tekrar havalar sodugu. Bu sefer 2 kere oldu ve 2 sindede kalabalık ortamda iken ve ortam kaloriferden çok ısınmışken çok kaşıntı ile başladı
Kaşıntı sonrası nefes darlığı oldu. Cortair ve ventolin ile rahatlatıyorum. Cok şükür geçen seneki kadar kötü olmuyor bu sene maşallah.
Ben neyden olduğunu tam çözemedim. Kalorifer dokunuyor gibi, kalabalıkta havasiz ortam iyi gelmiyor. Ama neye olabilir tam olarak. Sürekli kaşınan bi cocuk terleyince. Kendi teride çok kaşındırıyor. Yani genel olarak hassas bi cocuk. Tecrübeli anneler varsa sizce neden oluyor olabilir yorumlarınızı bekliyorum.. Yani havasiz ortam alerjik astima sebep olabilir mi? Veya bunun ne alerjik tam kafamda oturtamadim… Veya kalabalik olmasi tamamen tesaduftu baska bir sey mi acaba. Bu arada bu sene 2 kere oldu dediğimde biri babanesinde biri ananesinde oldu. Kendi evimizde hic olmadi