Hande12345 Birkaç komşum bana aynı şeyi demişti, bugün yine biri bana aynı şeyi söyledi biraz şaşırdım. En zoru tek çocukmuş çünkü hep benim onu oyalamam gerekiyormuş ama 2 çocuk olunca birlikte oynarmış beni rahat bırakırlarmış🤔 2 çocuk anneleri bu doğru mu
Hiilyuss Hande12345 yalan 😂😂 tamam ikincim 4 aylık kücük ama bunların bakımları var. Düsün tırnak kesmek bile x2 okadar basit düsün😂😂😂
iremaydmr Hande12345 ne cahil toplumuz ya cidden sıkılır illa ki çocuk elbette kardeş olunca sıkılmıcakmıymış? Daha çok kavga edecekler kıskançlık olucak ona alınan şeyden diğerine alacaksın daha çok stres olacak yani konuşmak için konuşuyor bazı insanlar
Lalande Hande12345 şuan iki çocuğum var biri 4 yaşında biri 4 aylık bana da kalırsa iki çocuk zor. Bence ikinci çocuğunda yaşına bağlı tahmini en küçüğü 2 -3 yaşına girdiğinde kolaylaşır. Diye düşünüyorum.
reyreylo Hande12345 benim tek çocuğum var ama bu kesinlikle yalan bence 😅 iki çocukluların kendini teselli etme şekli. Sadece oynama değil ki bu bakımı da var. Birinin bakımını da öbürü mü yapıcak. Gece uyanmaları, uyutmaları, yedirmesi, temizlemesi… zor iş
Hande12345 Hiilyuss ben 2.çocuk konusunda hala kararsızım ama birkaç kişinin bana aynı şey demesi çok şaşırttı. Bence de 2 çocuk daha zordur. Sağlıkla büyüsün bebişleriniz🥰
Hande12345 iremaydmr doğru bende abimle çok kavga ederdik çocukken. Oyundan çok kavga vardı da diyebilirim🤣
alpsmother_ Hande12345 Ben katılıyorum buna oğlum eve biri geldiği zaman ya da biz gittiğimiz zaman bana yapışmıyor ama evde tekken de sırtımdan bacağımdan düşmüyor ve sürekli haklı olarak evde sıkılıyor çocuk tabiki zorlukları var ama artı yönleri daha çok bence
Sevvl Hande12345 böyle bişey olabilir mi ya bi kez mantığa aykırı ikizleri olan biri olarak söylüyorum suan tek çocuğum olsaymış ağada benmısım pasa da kralda vallaha al kucağına dünyayı gez tüm işini gör
prensesinannesi41 Hande12345 2 kardeşdik annem hep diyordu kardeşine güzel bakıyordun oyalıyordun bende temizlik yapıp yemek yapıyordum tek artısı bu bence😂 başkada yok . Ama bide benle kardeşim arasında 6 yaş var .
Belisinwonderland Hande12345 2 kızım var 23 ay araları. Valla biri geliyor oyalıyorum , gidiyor.peşinden diğeri geliyor onu eyliyorum😂 bazen kucağıma gelme savaşları oluyor. Birbirleriyle de oynuyorlar evet ama birbirlerine doyunca kavgalar başlıyor 😂😂 birini tuvalete götürüyorum diğerinin bezini değiştiriyorum. Uyku rutini x2 yemek yedirme x2. Önce beni önce onu kavgaları 😂 şarkı söyler dans edersin x2 kitap alırlar kitap okursun x2 biri uyur diğeri kudurur.Birine kızarsın diğeride aynısını yapar kızman için 🤣herşey x2 neresi daha kolay😂😂 ama çok güzel birbirlerine bir sarılıyorlar her şeyi unutuyorsun♥️
Hande12345 Belisinwonderland sağlıkla büyüsünler inşallah♥️♥️ bende tahmin ediyorum kolay değildir tek çocuktan daha zordur