kereminannesiyim Kızlar gömlek alacağız birkaç tane kullandığınız gömlek markaları nedir tercihim kolay ütülenebilen olması. Bir de koltuk altlarındaki ter lekesini nasıl çıkarabilirim Gömlekler kac derecede yıkanır?
Gamze11 kereminannesiyim altınyıldızın bi modeli var aşırı iyi ütülemek 2 dakikanızı almıyor biraz pahalı ama güzel
ayisit kereminannesiyim kesinlikle Altınyıldız ve kiğlı derim. Non iron gömlek yazınca çıkıyor başka markalar da var bütçenize uygun olanı alabilirsiniz.
huda1903 kereminannesiyim yukarıda söylenen markalar da iyi tudorsun gömlekleride iyi uygunda oluyorlar
Kuzey-isigim kereminannesiyim eşimin iş gömlekleri vakko dan veriliyor. Aşırı kırılıyor lanet bir gömlek asla önermem o markayı. Çok zor anında kırışıyor. Ben domestos döküyorum artık sonra da kosla ile makineye atıyorum. Çabuk yıpranıyor ama önemsemiyorum.
kereminannesiyim Gamze11 ayisit huda1903 Kuzey-isigim buhayatyordubeni Mircet Teşekkür ederim hanımlar
Mircet kereminannesiyim tudors bence hele trendyolda kuponları falan oluyor çok çok uygun geliyor hem kolay utuleniyor hemde çok kirismiyor.