semanrr007 ay benim kızımı anlattınız galiba benim kızım da öyleydi sonra birden kesildi şu an çok şükir yapmıyor 8 aylığız bizde, çok çabuk sıkılıyordu hemen böyle ııııo mızıldanıuordu bir tek kucağımda evi gezdirirken dışarda arabada Bebek arabasında falan iyiydi