Merhaba 5 bucuk aylik bir kızım var. Dogdundan beri çok ağlıyor baslardi normal dedik ama duzelmiyo. Kaka hep mukusluydu ben doktorlara hep gosterdim ama kale almadilar. Ara ara kan gelmeye başladı alerji doktorundan randevumuzu bekliyoruz. Onun dışında surekli agliyor ve gunduz memeden baska bi yerde uyumuyor. Diyet yapinca bu ağlamalar bitiyor mu benim merak ettigim bu çünkü tek bakiyorum ve günün yarısında çığlık çığlığa hicbir verimli günümüz yok ne tummy time ne etkinlik aktif hic bir seyimiz yok