nnaz24 Doymayan bebek huysuz olur zaten anlarsınız. Günde 4-5 ağır bez alıyorsanız, kilo alımı iyiyse, (sadece ilk 40 günde) günde 3 tane 1 TL boyutunda kaka yapıyorsa doyduğu anlamına geliyor.
Bu arada profesyonel bir bilgim yok, facebooktaki emzirme akademisi grubundan öğrendiklerim bunlar 😊