Gerçekten ne yapacağımı bilmiyorum
Ağlama krizleriyle baş edemiyorum
Sakinleştiremiyorum, çığlık çığlığa ağlıyor ve ben de onunla ağlıyorum
Böyle değildi hep sakin bir bebekti
Son birkaç haftadır bu şekilde ve ben gerçekten ne yapacağımı bilmiyorum, bunalıma gireceğim
Tavsiyelerinize çok ihtiyacım var, nasıl sakinleştirebilirim kriz anlarında
Çok zorlanıyorum…