Mrvtlg Kuzeyisiklari kızım her diş döneminde grip olurdu , sonradan öğrendiğime göre diş dönemlerinde vücut bağışıklığı daha hassas olduğu için hastalık riski fazla oluyormuş . Sanırım buna bağlı olabilir .