Kızlar merhabalar ben yarın tam olarak 20.haftama giriyorum bebeğim cinsiyetini göstermedi göstermedi ama doktorlar erkeğe benziyor dedi sürekli en son gecen hafta da erkek dediler ama bende sürekli rüyamda esmer tombis kiz çocuğu görüyorum bilmiyorum öyle hissetmeye başladım 2 hafta sonra yani 22.haftada detaylı ultrasonum var merakla orayi bekliyorum orda daha rahat cinsiyet söyleyeceklerine inanıyorum çünkü bilemiyorum tereddüt da kaldım benziyor benziyor dediler sürekli bende kiz mi erkek mi direk söyleyin dedikten sonra erkek dediler ama kafam da karıştı alta ultrason da bırakıyorum yorumları alırım

