tansunal 1 aylık bebeğim gazlı olduğu için yalnızca yüz üstü rahat ediyor. Geceleri burnu kapanır diye korkuyorum uyuyamıyorum aynı durumu yaşayan var mı?
Ardenaden tansunal gunduz uyutun gece uyutnayin 2 aydan snra basini saga sola ceviriyorsa uyutabilirsnz kizmda oyleydi dleiksiz uyurdu yuz ustu 2 aydn snra uyuttm bn gunduzde basinda olr gozlerm uzernde olrdu arada bi basini yonunu degsitirirdm kaffa sekli guzel olsn diye
Gldekpnci tansunal benımkıde öyleydi 15 aylık hala öyle çok sever yüzüstü yatmayı kafasını sağa sola çevirebiliyorsa ve kusan bi bebek değilse sorun yok bence zaten yanında yatıyorsunuz Allah korusun bişe olsa duyarsınız
hilalacar2104 tansunal doğduğu gün hastenede dahi yüz üstü olarak yatırdım eve geldim yine öyle yatırdım nefessiz kalır mı döner mi diye endişe etmiştim ama sanırım benimki kafasını dondurmeyi erken öğrendi 2 buçuk ay sadcee gazdan dolayı yüz üstü yattı hiç bir problem olmadı kendi kendine döndürüyordu kafasını yani temkinli olun tabiki ama Allah koruyor yani 🤲🏻
Bihterrr Benimki de öyle onun için reflü yatağı aldım sevibebenin kafasını koyduğu yer delikli olduğu için yüzünü kapasa da ordan hava alabiliyor ben de süreki kontrol ediyorum ama benimki kendini kurtarıyor yine o yüzden içim rahat biraz
Bihterrr tansunal https://civilimcom.page.link/R9NV kıloftan gözükmüyor iç süngerinde büyük büyük delikler var kılıfıda ince rahat nefes alır. İçinden bide büyük kiraz çekirdeği torbası çıkıyor daha dün akşam gaz sancımız tuttu onu ısıttım müsline sarıp karnına onunla masaj yaptım kakasıyla gazı hemen çıktı sonra da yüzüstü yatırdım gece 12den sabah 5.30a kadar uyanmadı
tansunal hilalacar2104 benimkide çok rahat çeviriyor kafasını aslında doktoruda yatır dedi ama sanırım annelik denen olay endişe etmekmiş herşeyden :)