Merhabalar üç aylık oğlum var 4. aya yeni girdik bebeğim asla biberon emzik almıyor. Uykuya da sadece emerek dalıyor.Biberon neyse ama emzik almadığı için zorlanıyorum. Uykuya geçiş de dışarıya çıkmak da zorlaşıyor. Her uyandığında emerek uyumak isteyince de hem göğüslerim acıyor hem geceleri zorluyor.Sırf bu yüzden ek gıdaya erken geçmeyi düşünüyorum belki karnı daha iyi doyarsa gece uykusu uzar diye sizde var mı emzik tutmama durumu? 4. Ayda ek gıdaya ufaktan başlasam mı ?