Merhabalar. Kızım alerjik bir çocuk kış geldiğinde hava nemlendiricisi ile uyuyor. Burnu çok sık tıkanıyor. Kbb götüreceğim mutlaka ama yaşamış anneler var mı diye sormak istedim. Sağ burun deliği kanıyor ara sıra. Şakır şakır değil tabi 1 dk içinde duruyor. Az once de sol burun deliği aynı şekilde kanadı. Sulfarhin krem sürüyorum içine kanadıktan sonra ve tekrar kanamıyor ama bu hafta 2. Kez kanamış oldu. Var mı böyle bir durum deneyimleyen acaba?