Gazını elimden geldigince cikarmaya çalışıyorum. Gazli kolik bi bebegiz dogdugundan beri.
Aptamil iciyoduk hipe döndüm yine mama.
2, 3 gundurde. Cay kaşığı kadar 2 damla yag ile havuc hasladim verdim . Sonra kabak , brokoli . Elmayi emcikliyor arada yediğim. Akşamlar daha çok yapiyor ikinma sesi çıkarıyor 2 gündür ? Yoğurtta verdim .