Anneler merhaba bebeğim 5 aylık 1 hafta önce sünnet oldu 1 haftadır her gün karton bardakla pasumanla bakım yapıyordum bugün karton bardak bacaklarını kızarttığı için takmadım pipi ucunda ki beyaz kabuk beze yapışmış şimdi kızarık bi deri olarak gözüküyor ne yapmam lazım tecrübesi olan var mı hiç ağlamadı bu ara