Kızlar sorum başlıkta, iki gündür hafif soğuk algınlığım var. İlaç kullanmıyorum ıhlamur içtim dün gece ve bugün. 2 aylık bebeğim var normalden biraz fazla uyumaya başladı dün geceden beridir. İnternete de baktım bebeği ıhlamur uyku anlamında sakinleştirir diyor. Böyle bir şey yaşayan var mı?