CINAR_M yastığından hoslanmamis olabilir, ya bebeklerin dikkat ettikleri o kadar enteresan şeyler oluyo ki, can asla sert bı yastıkla uyumaz, yumuşak yastıkta da kafası yastığa gömülsün yanlardan böyle yastık kabarsin içinde kalsın felan asla uyumaz dediğiniz gibi çok ağlar, saklarken bunlara dikkat ediyorum, ben sadece hasta olursa uykuya dalmak ya gucluk cekiyo o zaman ayağımda sallıyorum, ona da eşim alıştırdi yoksa hep beşiğinde ya kendi uyurdu ya da azcik ben beşiği sallardım...kendi kendine uyuması olayını artık çok az yapiyo, tam uykusu geldiğinde yatağına koyabilirsem o zaman uyuyo ama uyku saati azcik geçtiyse burnu tikaniyosa asla kendi uyumaz çoğu zaman beşiğinde de uyumaz, ek olarak bebeğiniz atak döneminde olabilir