pinar61 Kızlar araştırma içindeydim kuzenim önerdi bendebeyaz rengini aldım çok memnunum dedi kargo da gelmedi ürün alıp kullanan varmı ne gibi şeylere dikkat etmem gerekiyor içine detarjan koyuyor musunuz? Fikirlenize ihtiyacım var ❤️🥰
arasssmommm pinar61 bende geçen hafta aldım kırmızı olanı gayet iyi performans verdi ama yemi halılar için uygun değil normal halılar için güzel koltukta da gayet iyiydi
Kayraaa59 pinar61 ben aldım güzel ama vakum kısmı küçük püskürtme yetersiz zorluyor biraz haberin olsun. Ben deterjan kullanmıyorum
pinar61 aleksandralarossa koltuk ve yatak için alıyorum bende halıları yıkamaya veririm inşallah detarjan koyuyor musunuz peki?
aleksandralarossa pinar61 hayır. Koltugun üstüne uyguluyorum deterjan. Makinenın içine koymayın diye uyarılar var
KaranimEgem Ben kullanıyorum az bir suyla baya kir çıkıyor valla deterjan aşırı köpürüyor tavsiye etmem
Kayraaa59 pinar61 yok düğmede değil de küçük olduğu için az bi alana püskürtüyor ve silmek için o su yetersiz kalıyor. Benim izlenimim bu alıp denediğinde kolaylığını bulursan benle de paylaş 😂 ama vakumu baya kuvvetli her lekeyi çıkarıyor bu bi gerçek
pinar61 elifsesiz valla 7000₺ lik vardı yine koltuk yıkama için kuzenim bu modeli almış dedi çok memnunum sende al 3150₺ ye aldım bunu hepsi buradadan