Selam kızlar lütfen bana akıl verin benim aklım kalmadı artık 🤦🏻♀️
Oğlum 19 aylık aşırı derecede bana bağlı bırakıp hiçbir yere gidemiyorum. Bugün arkadaşımın cemiyeti vardı gündüz oğlumunda uyku saati olduğu için götürmek istemedim. Kayınvalideme bıraktım uyutmuştum ben tam giderken uyandı gittiğimi gördü başladı ağlamaya hemde nasıl ağlamak çığlık kıyamet kendini yerlere attı hep babaannesine de sık sık gideriz yani bildiği yer. neyse ben bir şekilde bırakıp gittim arkamdan daha beter ağlamaya başlamış kv almış dışarılara çıkarmış gezdirmiş etmiş anca sakinleştirip uyutmuş. Cemiyette de öyle çok durmadım yani en azla bir buçuk saat falan. Ben bu çocuğu nasıl alıştırıcam bensiz durmaya? Sizin çocuklarınız da böyle mi ya da nasıl alıştırdınız ?