AnnaKarenina_ kızım 34 aylik ve 5 hafta önce başladık bizde eğitime. Aşağı yukarı 21.30 gibi uykuya daliyor ve öncesinde tuvalete götürüyorum ve mümkün mertebe akşam sivi tüketimini kısıtlıyorum. 24.00 ve 3.00 a saatim kurulu, o saatlerde kizimi uykudan uyandırmadan tuvalete götürüyorum ve lazimliga oturuyorum, yarı uyur yarı uyanık halde varsa çişi, yapiyor yoksa kalkıyor zaten. Ama bazen kaçmıyor değil tabi, sivi fazla tukettiyse, havuzda fazla kaldığımız zamanlarda falan mesela. Siz de bi deneyin, saat kurun ve o saatleri deneyin.