merkursavascisi_06 Selam kızlar iyi pazarlar, size bir sohbet konusuyla geldim: bebişleriniz neleri yer neleri yemez kime çekmiş? Benim kız babasının sevmediği şeyleri o da sevmez 😂 nasıl mümkün oluyo anlamadım 😂
Meri-Mel merkursavascisi_06 Bizim kızda sanırım aynı ,hayır gözleri hariç herşeyi kopya zaten damak tadı da babası gibi geliyor erken belki karar vermek için 2 yaşında ama öyle gözüküyor ne yazık ki 😬🙈
ZeydsMom merkursavascisi_06 esimle ben ayni seyleri sever nefret ederiz. Henuz ayni gidiyor ikimizlede 😄
merkursavascisi_06 ikibaloglanannesi bi süre sonra seçmeye başlıyolar ya kızım da eskiden her şeyi yerdi şimdi 27 aylık önceden yediği sevdiği çoğu şeyi artık yemiyo
merkursavascisi_06 Meri-Mel ya benim eşim tatlı sevmez kızım bi tek o konuda babasına çekmemiş onun dışında babasının yemediği beğenmediği şeyleri kızım da yemiyo ayıp bişi😂
merkursavascisi_06 ZeydsMom ya ne güzel uyumlu bi ailesiniz. Ben eşimin sevdiği çoğu şeyi sevmem eşim de benim sevdiklerimi sevmez😂 orta yolu bulmaya çalışmak zor😂
asrinhatasi merkursavascisi_06 benim oğlum da babası gibi. Yeğenim de eniştem gibi. Damak tatları babaya çekiyor sanırım. Gerçi ablam da ben de babamın sevmediklerini severiz ama yeni nesil bence babacı akslaşaç
aslananne27 merkursavascisi_06 oğlum bana çekmiş yemek konusunda seçmez eşim acayip yemek seçer ömrümü yedi 😂😂😂 ama huy konusunda aynı eşim o konuda kopyasını doğurmuşum 😒😂
Asyaveannesi04 merkursavascisi_06 bizim ki aynı ne sevsem onu çok seviyor , süt mısıra bayılırım oda öyle iğdeyi çok severim oda bayılıyor 😅
merkursavascisi_06 Asyaveannesi04 ya ne güzel. Ben balkabağı tatlısı çok severim ama eşim nefret eder kızım da bi çatal alıyo yemiyo🥲
[silindi] merkursavascisi_06 Amcasına çekmiş. Maşallah her şeyi yiyor 😄 balık konusunda sanırım bana çekmiş. 1 yaşından önce yiyen oğlum artık yemiyor.
merkursavascisi_06 [silindi] çocuklar zaten dönemsel olarak çok değişiyolar kızım eskiden her şey yerdi artık seçmeye başladı ben bunu yemem falan diyo🥲