minikayaklarr Merhaba hanımlar ikinci hamilelikleriniz nasıldı ilkiyle aynı mıydı benim ilk hamileliğim baya kötüydü altı ay mide bulantısı yanması oldu şuan ikinci hamilelikte de aynısı olur mu diye korkuyorum yavaş yavaş başladı bulantılar
defnevedoruk minikayaklarr 7+2yim hiç aynı gitmiyor😭 ilki mis gibiydi ne kusma ne bulantı ne tiksinme bunda hayatta soğudum
Cennetkokulum___ minikayaklarr ilk hamileliğim beni çok yormadı ama ikincide mahvoldum.Gün sayiyorum artik doğurmak için
aysegulcetin minikayaklarr ilk gebeliğimde hiç bişey hissetmedim ama 2. Gebeğimde ilk 4 ay mide bulantısı kokulardan tiksinme, son aylarda da aşırı bel ağrısı rahat uyuyamama sorunu yaşadım
uykusuzanne__ minikayaklarr nasıldı ilkiyle aynı mıydı Değildi ilk hamileliğim berbatı ikinci güzeldi
minikayaklarr defnevedoruk benim ilk hamileliğim böyleydi bunda rahat olur inşallah cidden çok çok kötü o tiksinme mide bulantısı
ikibaloglanannesi İlk hamileligim de oğlumda 7 ve 12.hafta arasında kusma vardı. Şu an 17 haftaligim(cinsiyet salı günü öğrenicez)5.haftadan beri hem kusma hem bulantı var. Aynı değil ne yazık ki.
minikayaklarr ikibaloglanannesi hiç bulantı yasamayanlara aşırı özeniyorum ikinciler daha kolay denilmişti demekki farklılıklar oluyor
defnevedoruk minikayaklarr cok zor cidden kızım yumurta yiyor her sabah midem ağzımda pişirip yiyorum saniyeleri sayıyorum yesin bitsinde kalksak diye🥲
minikayaklarr Cennetkokulum___ bende rahat bir hamilelik yaşamak istiyorum keyifli keyifli ilki baya kötüydü
Aklimideliricem Ben ilkte 4 ay bulantı kusma ondan sonra da tansiyon düşüklüğü yaşadım asla keyif almadığım bi hamilelikte taa akşama doğru biraz enerjik oluyodum. İkinci de de yine tansiyon düşüklüğüm vardı ama ilk zamanlar kusmam yoktu o iyi oldu 😂😂😂
minikayaklarr uykusuzanne__ yaa inşallah benimde öyle olur hafif mide bulantıları geliyor ama sizde hiç mi olmadı ikinci de yoksa hafif miydi
Smr29 Çok şükür benm ilk hamilelikte vardı bulantı kusma ama ikincide şuan 9 10 haftalığım hala kusma fln olmadı sadece yemeği biraz yedikten sonra midem bulanıyor
Duyulurum minikayaklarr ikisi de çok rahat geçti com şükür. Bulantı hiç yaşamadım. Umarım sizin de rahat geçer