Zhra78 Kızlar molfix yeni çıkarmış kullanan var mı nasıl yapısı kanallı mı yoksa eski nesil türünden mi
AEgemm Zhra78 ben indirimdeyken almıştım yapısını kanalını hiç hatırlamıyorum ama cidden pişik yapmamıştı ve kuru gibi duruyordu normaline göre. Bir de hafifti ben sevmiştim
momofdragon Zhra78 ben begendim çiş göstergeli yapmıslar bu yeni seriyi.. diğer sarı paketlerde yoktu. yalnız bazen bez çok dolu olduğunda seffaf minik partiküller çıkıyor, ıslak mendille bile zor temizleniyor popodan ☹️☹️
AEgemm Zhra78 valla ben geçen ay aldım sanırım lansmana özel fiyatı vardı orda görmüştüm. Normalinden daha iyi bence
mekame3 Zhra78 nasıl oluyor dediğiniz bilmiyorum ama bezin içinde ikilerin şeklinde boşluk gibi bir iz var
mekame3 Zhra78 evet var o zaman 👍🏻ya bide neden kokuyor bu bezler biliyor musunuz bütün molfixler kimyasal kokuyor
Zhra78 mekame3 evet gerçekten kokuyor ve çişi de kötü kokuyuyor ben hep goon kullanıyordum ama fiytı biraz yükselmiş bu aralar almadım