use1234 Kizlar bebegim 7 aylık. Bazen hırıltısı oluyor sanki üşüttüğü için değil her zaman yapiyor bunu mesela çorba iciyorum doyduğu zaman yapiyor genzindd veya burnunda bi sorun mu var acaba yoksa bebeklerin yaptigi bidey mi bu