Orenda_ ya kıyamam. Zor zaman da içi dayanmıyor demekki. Babamla hiç anlaşamayız. Asabi ve gergindir. Ama bilirim ki babam var bir şeye ihtiyacım olursa yanımda olur. Bende onun yanında olurum. Diğer türlü ailesinden öyle görmüş sevgi göstermez hiç . Geçmiş olsun