Sogukbaklava
Nişanlıydım aşko ailem ve eşimin ailesi düğün tarihi konusunda anlaşamadılar Eşimin ailesi Nisan dedi(ki bende öyle istiyordum zaten) eşim abisinin yanında çalışıyordu ve Haziran da işleri çok çok yoğun oluyordu bu yüzden… bir yandan ailem Haziran olsun istedi bir akrabamız o ayda gelemem edemem dediği için… her gün yediğimiz içtiğimiz düğün tarihi anlaşmazlığı idi yüzük atmak dahi istedik.Ailem diyor Nişanlına söyle anlaşsınlar eşim dedi ailene söyle ikna et o tarihte olmaz
Çok yoruldum bunaldım yani aslında sadece ben arada kalmıştım doğrusu…da neyse sonra kaçmaya karar verdik bir anda gece çıktım gittim… yani bunu güzel birşey miş gibi de anlatmıyorum yanlış anlama lütfen, şuan ki aklım olsa asla yapmazdım çok şükür iyiyiz eşimle ama yaptığımız şey doğru değildi