hhghjk Merhaba kızlar bebeğim 2 aylık beşikte sallarken beyaz gürültü açıp öyle uyutuyorum uyuyor mu evet ama 20 dakka sürüyor sizce neden bu kadar kısa uyku?
newmom1234 hhghjk daha çok küçük annesi biz de 3 aylığız benim bebeğim hiç sevmedi beyaz gürültüyü Mozart ninni var onla çok güzel uyuyo bi de fişler price uyku arkadaşı var ondaki ninni sesini seviyo
210796 ben sadece geceleri aciyorum beyaz gurultu.bazen 2-3 saat uyuyor.ama gunduzleride 2-3 saat uyudugu oluyor.bilmiyorum beyaz gurultunun etkisi varmidir ogrenmeyede korkuyorum😄
210796 hhghjk 9 saatlik var youtubede.kullanmafigimiz telefin var evde onda indiriyirum wifi kapali birakiyorum ayak ucuna falan.son ses aciyorum evet.sesi baslarda rahatsuz edicuydu ama simdj bizde alisdik
Aprilmomm06 Uyur uyumaz müziği kapatıyor musunuz. Biz öyle yapınca hemen uyanıyordu. Yavaş yavaş kısıyorduk en son da kapatıyorduk.