1 yaş KKK aşısı için alerji bölümüne gittik tekrar test yapıldı ve yüksek derecede yumurta süt alerjisi çıktı. Doktorumuz sabahtan gelin önce aşı için bir tahlil daha yapacağız sonra aşı sonra 2 saat bekleyeceksiniz yaptırmak istemezseniz 4 yaşında yaptırabilirsiniz dedi.
Böyle olup da yaptırmayan var mı?
Aşının testi nasıl oluyor damar yolu da mi açıyorlar yaptıranlar çok zorlandiniz mi veya aşı olup da reaksiyon yaşayan oldu mu?