Ballloglum 3 yaş krizi mi sendromu mu adı neyse artık. Gerçekten yıldım. Allah acılarını göstermesin evlatlarımızın ama bazen çok iyi anlaşıyorken bazen kızarken buluyorum kendimi. Sürekli bir şeyler isteme , can sıkıntısına buzdolabına bakmalar , ben yapıcam dediğinde de engel olmuyorum ama bilmiyorum böyle düşünmemiştim. Kreşe gidiyor . Hafta sonu gelince stres basıyor. Hafta sonu sirkeli plan yapıyoruz ama ağlaması , ağlaklığı çok yordu :(