Benim bebeğim de 3 ay 6 günlük:) genelde 7:30-8 arası uykuya geçiriyorum. İyice doyduğundan emin olduktan sonra pijama giydirip kundak yapıyorum. Sonra beşiğine koyup emzik verip pışpış yapıyorum. Bazen yarım saatte uyuyor bazen 1 saat :) en geç 1 saatte uyuyor ama :) ne kadar erken uyursa o kadar çok kendime zaman ayırabiliyorum. Gece 11de de uyusa, 7de de uyusa sabah benzer saatlerde kalkıyor. O yüzden ne kadar erken uyursa o kadar iyi aslında :)