Kızlar merhaba bugün 2 aylık olduk bebeğim doğduğu günden beri sadece anne sütü içiyor hiç mama vermedim ama artık kakasını 10 günden önce yapmıyor çişli bezi desem 4,5 kere anca alıyorum alıyorum ama dolu dolu almıyorum bezini bazen 2 saatte bir almama rağmen bile az birşey ıslak oluyor acaba sütüm az mı geliyor doymuyor mu anlayamadım aslında memeyi bırakınca ağlamıyor ama normalde doymasa ağlar bilmiyorum ki kötüye de yormak istemiyorum napmalıyım sizce doktora söyleyip ek mama vermeli miyim ?