Mrv_cnl Benim de doğumdan sonra saçımda baya dökülmeler yaşandı. Bu incelmelere koparak dökülme deniyor sanırım. Kan tahlili yaptırın, biotin ve b5 çok iyi geliyor saça. Ama incelmenin hangi vitamin eksikliğinden kaynaklandığını tahlille öğrenirsiniz ve tamamlayıcı tedaviye başlarsınız. Şampuan için destekleyici bir şampuan deneyin. Ducray ve yves rocher kullandım. Dökülme konusunda ikisinden de memnunum. Nem kaybı da olabilir, biberiye suyu kullanın. İster kendiniz yapın ister bade naturalin güzel. Ama çabuk bitiyor🙈