Newmomm345 Kızlar bimden kahve makinesi aldım 3 ay kadar önce kaynanama bugün kırmızı ışık yanıyor yapmıyor yani kahveyi mahcup da oldum fakir di markası. Değişim vs yaparlar mı kutusunu atmış garanti belgesi de varmıydı yokmuydu bilmiyorum açıkçası 🤨🤨
mervee345 Newmomm345 yok canım yapmazlar garantiye gönderin derler aynısını ben yaşadım ama hala garantiye göndermedim 🙄😂
alpsmother_ Newmomm345 canım bozulunca market sorumluluğunda değil anca fakir servisine götürmeniz lazım ama bazen makınalarda oluyor o kırmızı ışık iç tarafında sensörü var kirlenince falan kapanıyor orayı bir silin YouTube a bakın kırmızı ışık için çok videolar var ben ordan düzeltmiştim kendi makinamı
_YanakReisinAnnesii Newmomm345 bimden tıraş makinesi almıştı eşim iade ettik ama aradan 2 gün geçmişti ve kutu içi arızalı çıkmıştı. Bu kadar uzun süre ve kullanımdan sonra iade alacaklarını sanmıyorum,garantisi vardır garantiye gönderin.
Feyzosumunannesi Newmomm345 Maalesef değişim yapmiyorlar. Ayni şey başıma geldi anneme bayramda almistim acelem var diye denemeden aldim. gittim yaptirdim kendim.
Kalimbanne Newmomm345 3 ay önce alınan şey geri verilmez garantiye gonderirsiniz anca onun için de garanti belgesi ve fişi lazım