Esra1202 Kızım 2 haftaya yakındır bı geğirme sıkıntısı yaşıyoruz.daha önce de nadir olurdu da bu ara yemekten sonra bı şey içince falan yapıyo. Yarın doktora gidicez tecrübesi olan var mı
cerosk Esra1202 geğiriyor diye mi götüreceksini geğiremiyor diye mi orayı anlamadım. Benim de 5 yaşında çocuğum var o da geğiriyor sürekli gayet normal değil mi? Bende bi düşündüm şu an geğirmemesi gerekiyordu diye🙈
melegim71 Esra1202 benim kiz 3 yasinda bilerek gegirtiyor kemdini bilerek su iciyor misal gegiriyor bide güluyor misal 😃
Eymencvk Esra1202 normal benm oğlum 4 yaşına gircek bşy içsin hemen gegiriyor bazen bilerek yapıyor bunda doktorluk bir durum yok bence ama yine gidip sorabilirsiniz 🥹
Esra1202 cerosk ben çok şık gegiriyo diye götüreceğim. Diğer zamanlardan farklı olarak daha sesli ve sık
GezginPaNDa Bende oluyordu sürekli minik minik gegirme. Endoskopi yapıldı helikobakteri varmış İlaçları içince geçti Arkadaşımın da reflüsü vardı ona da geğirme yapıyordu
efecikgnr Bu bı sorunmu 5 yaşında çocuğum hep gegirir sonra elhamdülillah der 🤔 ben hiç bı sorun olarak görmemiştim bu durumu
Esra1202 efecikgnr yani benim kızım daha önce böyle yapmazdı. Birden bu şekilde çok fazla yapması bana normal gelmedi. İllaki midede biriken hava bı şekilde çıkacak ama bu kadar fazla hava birikmesi normal mi onun için götüreceğim
Esra1202 Funda-12 gittim ama doktor gaviscon verdi gönderdi. Ben yarın bı KBB ye göturcem reflusune bı baksınlar bakalim
Esra1202 Devam ediyo refluden oluyodur suruba devam edin dedi. Öyle dikkatli güzel bakan doktorlar yok
Kalp26 Esra1202 Benım oglumda 5 yas 2 3 aydır bunu yasıyoruz yemek yerken kotu oluyorum dıyor geyırıyor mıdem bulanıyor dıo kusucam su su dıyor su ıcınce rahatlıyor bızede gavıskon verdıler ama gecmedı bende bılmıyorum napalım ne edelım