Ek gıdadayız tadımla ilgili birkaç sorum var bilenler cevaplarsa çok sevinirim
Birincisi ben şu ana kadar yoğurt hariç üç gün kuralına pek uyumadım iki gün verdim baktım herhangi bir alerji durum yok diğer sebzeye geçtim çünkü bebeğim zaten hiç doğru düzgün ağzını açmıyordu yani çok çok az yedi ben de farklı tat alsın diye açıkçası biraz acele ettim sadece yogurdu üç gün kuralına uyup verdim artık meyvelere geçtim bir de doktoruma sordum sürekli üst üste sebze verme istersen meyveye geç arada tekrar sebze ver o şekilde devam et dedi ben de öyle yaptım iki gündür meyveye geçtim armut verdim yoğurtla beraber verebilir miyim ? Böyle Instagram‘da falan birkaç tarifte gördüm mesela tadım yaptıktan sonra ikinci gün patatesle havuç beraber veriyorlar ben hiç bu şekilde vermedim yani böyle vermem gerekir mi ya da versem ne olur fazla mı vermiş olurum ?
Bir de armutu cam rendede rendeledim ama pek fazla güzel rendelenmedi yani sert olduğu için tam püre gibi olmadı sert meyveleri haşlayarak mı vermeliyim daha yumuşak olsun diye bir de meyvelere de zeytinyagı dökmeli miyiz ya da açılsın diye anne sütü falan ?
Üçüncü sorum avokado ne zaman vermeliyim kimisi yedinci ayda diyor kimisi tadımlarda diyor enginar ıspanak böyle şeyleri altıncı ayda mı vermeliyim bir de bunlarda da hep üç gün kuralına uymam gerekir mi yani bazı Sebzeler hiç alerjik gelmiyor bana o yüzden onlara uzun uzun vermek istemiyorum