Kızım tam 10 aylık bnde 22+1 hamileyim 4 ay sonra bı kızım daha olucak❤️dünden bugüne diş ağrısı cekiyo kızım 0 uyku ağlama evreleri, sakinlesmiyo çok çabuk sıkılıyor bı oyuncaktsn vs
Onunla bnde ağladım, gurbetteyim yardım edicdk kimsem yok, ikincide gelirse nasıl olucsk
İkisine nasıl yeticem
Bn 2 saatliğine hastahaneye godincd bile uyku saati olmasına rağmen babasında uyumuyo , sütünü içmiyor, halbuki babaci da
Düşün düşün siyiricam sanırım. Ağrılarım oluyo ona yetismektn kndimi saldm zateb