ilayyu_2 8 aylik kızım sürekli kabız artık ne yedireceğimi şaşırdım korkudan bisey veremiyorum zeytinyağlı tarhana çorbası kabız yapar mı bari ondan vereyim başka önerileriniz varmı sabahları avokado veriyorum bol bol zeytinyağı da içiyor
fob ilayyu_2 Her gün avokado vermemeye çalışın sindirimi yavaşlatır ölçülü olsun. Buharda armut, gün kurusu veya kayısı ile yulaflı muhallebi, erik püresi, kefir, hareket ettirin(bisiklet çevirme) ve anne sütü&mama alımını azaltmayın.
sencokbiliyon ilayyu_2 2 güne bir tarhana içiriyorum. 8ay 11 günlük. Kabız olmadı hiç. Tarhana kabız yapmıyor yani 🤗
Zeyyyynep ilayyu_2 tarhana kabız yapmaz sabahları aç karna kayısıyı kaynatın yumuşayınca blenderdan geçirin ya meyvesuyu gibi sulandırıp verin yada püreyi direkt kaşıkla verin aç karna verince hemen yapıyorlar bir iki defa daha sert yapar sonra yumuşar
maygirl ilayyu_2 tarhana en hafif doktrlarnda tawsiye ettgi corbadir.kabizlik yapmaz kati gudaya hzli gecismi yaptiniz cok mu yuklenduniz acaba?
ilayyu_2 Zeyyyynep korkudan kakasini tutmaya başladı artık bunların hepsini bir gün yapmayainca tekrar başa donuyor bende anlamadim
fob ilayyu_2 Rica ederim. Market kefiri soğuk zincir tedariğinde sıkıntı varsa yararlı bakterileri kaybeder. Evde yapabilirsiniz çok basit. Bebeğinizin hareketleri arttıkça düzene girer ☺️
sencokbiliyon ilayyu_2 lavman yerine duphalac(oralac) şurup tavsiye ederim. Gerçekten muhteşem bir şurup. Benim kız da 3.-5 ay ful kabızdı. Şurupla atlattık. Sonra kendiliğinden düzeldi zaten. Bı aile hekimine filan danışın bu şurubu bence
ilayyu_2 maygirl muz patates irmik gibi şeyler hiç vermiyorum hep çorba yapmaya çalışıyorum zeytinyağı ıhlamur veriyorum ama su içmeyi sevmiyor kaşıkla iciriyorum
maygirl ilayyu_2 cirba ictgi halde surekli kabiz ise bnce doktor yardmi alin kati gida yuklenmedgnz halde bu sekilde ise sindrimi icn yardm alın
aslananne27 ilayyu_2 kefir iyi geliyor verebilirsin ama aç karnına ver kahvaltıdan önce bir bardak ver çay bardağı kadar kahvaltısını yarım saat bir saat sonra ver aç karnı na daha çok etkisi oluyor ayrıca evde hoşaf yaptığında suyunu ver benim oğlum 2,5 yaşında hala veriyorum kabız değil ama olmasın diye her hoşaf yaptığım veririm her gün suyundan
Zeyyyynep ilenalemin ek gıdaya geçtiysen tabiki verebilirsin ben geçer geçmez kabız olduğu için hep verdim şuan 2 yaşında yani kayısının bi zararı olmaz diye düşünüyorum
tugbacds ilayyu_2 kabak çorbası yapabilirsin domatesi rendeleyin içine kabak da rendeleyin zeytin yağ tavuk suyu varsa elinde onunla yapabilirsin ama domatese alerjisi yoksa varsada tavuk suyunda yada normal kabak çorbası içine 1-2 kaşıkta zyağ koyun iyi geliyo muz patates pirinç şehriye biraz kesin kakasını yapana kadar yani ben böyle yapıyorum
ilayyu_2 maygirl patates muz tarzı birey yediği gibi kabız oluyo böylede hosaf çorba içmekten karnı doymuyo son çare şurup varmış doktora danışıp belki onu kullaniriz