Benim oğlum da 22 aylıkken bıraktık. O kadar çok emiyordu ki ek gıda reddi çok yaşıyorduk. Gece abartmıyorum 10 kere emzirmeye kalkıyordum emerek uyuyordu. Emerken saçımla oynuyordu. Çok zor olmaya başlamıştı. Tam 22 aylıkken bir gün sirke sürdüm ama küp sirkesi çok keskin. Ve tiksindi. Böyle olsun istemezdim ama mecbur kaldım. Emmeyi bıraktı uyumayı da yanına yattım onun yatağında saçımla oynayarak uyuyakaldı ve öyle alıştı. Çok emdiği için sütüm hemen kesilmedi çok ağrım oldu. Ucundan hafif sıkarak boşalttım günde bir kere. Allah kolaylık versin şimdiden:(