oncul benim oğlumuzda böyle oluyor başta 2 kez enfeksiyon dediler biri göz doktoruydu antibiyotik krem verdi işe yaramadı benim bebeğim alerjik bi bebek bide çoklu besin alerjisi var ve biz farkettik ki dışarı çıkardığım günler azıyordu genellikle ve doktorumuz alerji damlası yazdı hani her zaman deği nüksettiğinde damlat dedi öyle de yaptık bizim de geçen ay çıkıyordu genelde sanırım mevsimsel bir durum oluyor damla rahatlattı yani zaten verdiğim damla 2 ay kullanılabiliyor bittikçe yazalım yanından ayırma dedi çünkü kaşınmaktan ememiyordu